day 1 : 10 things about you ( me )


Heloo2 ! :face5: Dgn berbesar hati nye .. mira nak tulis seperti yang tertulis ats tuh ! Paham kan ? kalau tak paham tu dah dekat la tuu:face69: Lets Begin babe !


:88:Aku sensitive ,, kalau kene marah sikit ke , kene ejek ke ,, terus nangis/merajuk ,, haha penyataan ikhlas tauu tak caya ? :face29: tanya kwn aku ,,

:88:Suka jujur tapi kadang2 kalau mende tuh terpaksa menipu .. nak wat cmne:face49: ?

:88:suka minum susu ,, kadang2 dlm sehari boleh habis beberapa air hebat tak hebat tak ?? Oh well ~

:88:Obses ngn aiskrim woo ! sehari takde aiskrim tak sah tau .. Tak kira la aiskrim pape pon asal aiskrim:face71:

:88:K-pop addict .. tak suka JB much :face56:! skit2 ade lah Lalala ~ kalau K-pop fuyyo.. maunye sume nk download ,, hehe

:88:Takut serangga laa :face41: kalau ade menjerit sampai bergegar rumah .. mau taknya geli laa yekkk !

:88:Suke godek2 kt blog yang cute .. Rasa tercabar kreativiti aku nih :face61: Tolong la jgn wat comel sgt , aku jeles lah

:88:Tak suka org nak ikut perangai aku sbb aku 1 in a million ~ cehh .. Ehh kau ! ape gelak2 ?! huhu .

:88:Tak suka salin baju ! Malas la.. kalau malas sgt .. aku pakai bju skolah sampai esok :1: Bagus kan ? kan aku dah kate ... aku 1 in a million ~

:88:Orang lain tak tahu, walaupun aku pompuan .. Bola tak lupa:10: Malaysia lawan -- jelah kalau MU lawan Chelsea tu Tak tgk lah

Amacam ? hebat kan aku ni ? Well ~

0 Starlight Moonlight: